dimarts, de setembre 21, 2004

Professional, Molt Professional

Algú es demana per què a Espanya el comerç electrònic està subdesenvolupat respecte de la resta d'Europa, encara que es troba en creixement. La resposta és molt simple.

Després de comprar llibres, DVDs i hardware a les zones geogràfiques més variades del món com són el Estats Units, la República del Poble de Xina, Alemanya, el Regne Unit... encara ha d'arribar el moment en el que m'he de trobar amb un problema o un venedor sense escrúpols.

La majoria d'aquestes compres les he fetes des de llocs de subhastes electròniques, intentant evaluar sempre que sigui possible el nivell de confiança que puc otorgar al venedor a partir de puntuacions i/o comentaris d'altres compradors. El pagament sempre s'ha realitzat abans de l'enviament del producte, via Paypal o transferència bancària. Així vaig apredre el que eren els codis IBAN.

I ara que he fet una compra a una Editoria espanyola, a contrareembossament (qui és el boig que els hi dóna directament el nombre de targeta de crèdit a aquesta gent?), els desgraciats em venen després de mig any a reclamar que per culpa d'un error informàtic del transportista jo he de tornar a pagar! A que no adivinau qui era el transportista? Corr---. Si un és dolent, l'altre és pitjor.

I després de totes aquestes històries encara ens extranyam que a Espanya la gent tingui tan de recel a la compra via internet. Però en realitat el perill no és internet, sinó la incompetència d'empreses que no es prenen els seus clients seriosament. I a casa aquest problema és crònic.

Comentaris:
No les pagues un duro Miquel, ya se arreglararán.
|eSCu|
 
Je, segur que d'aquí a altre mig any m'envien una altra carta recordant-m'ho.
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Principal