dilluns, de maig 31, 2004

Temps d'exàmens

Arriba el juny i tots els estudiants hem de presentar rebut del que som. Sort a tots els que estan en la mateixa situació que jo, i encara més sort als qui se la mereixen i s'ho han preparat a conciència (bé, aquests es passen tot el dia a la biblioteca i no em llegeixen...)

La meva recomanació és anar a passejar o com a mínim sortir al carrer per esplaiar-se uns quants minuts cada dia en el cas de que tingueu pendent aquella assignatura que no podeu aguantar i que continuament vos punxa als ronyons. Teniu la meva sol.lidaritat i comprensió. Ens ha passat a tots.

Mentrestant, jo dedic els meus pobres minuts diaris de temps lliure a conduir aquest blog a algun lloc. Ja veurem què és el que surt :)

Comentaris: Publica un comentari a l'entrada

<< Principal